Yeğenim 10 aylık 5 gündür çok kötü ishal ve kusma vardı 2 kez doktora götürdüler bir şey yok diyip eve yolladılar şimdi başka hastaneye götürdüler rota virüs ü demiş çocuk halsiz gözlerini açamıyor mahvoldu yavrum 1 haftadır ne çekti şuan hastanede yatıyor lütfen dua eder misiniz :( bir de başına gelenler varsa kaç günde atlattı ? Aşı olmamıştı şuan doktora söylediler aşı yapmayacağım tedavi olacak demiş