Merhabalar kızlar , 7 aylık kızımda egzama var bioderma atoderm intensive baume kullanıyorum bir de bunun şampuanını aldım (mustela stelatopia kullanıyorduk ) yorumlarda doktorlar falan önermiş ama içeriğinde sls var . İçinizde kullanan var mı ? Zaten hassas cildi doktorlar nasıl öneriyorlar anlam veremiyorum.