2 normal 1 tane kürtaj doğumum var. Normal doğumlarım zordu. Yaşım 28 ve ben 60 65 yaşındakiler gibi idrar kaçırıyorum psikolojim çökmüş durumda. Randevu aldım hastaneye gidicem ama gitmeden önce merak ettiklerim var muayene nasıl oluyo ultrason mu yoksa alttan mı bakıyolar. Ve yorumlarda okuduğum kadarıyla ilaç tedavisi yok ameliyat olunması gerekiyomış ameliyat sonrası aynı şikayetler tekrarlıyomuş. Doğru mu yaşayan başına gelen yada çevresinden duyan bilen gören varsa Allah rızası için yazabilir mi 😩