Evde ne zaman bebeğime buhar versem doğalgazlı ocağımız mavi renk değil kırmızı renk alev veriyor araştırdığıma göre bu çok tehlikeliymiş evi havalandırmak gerekiyormuş falan ev buz gibi oluyor öylede , günde 4-5 kez çalışmak zorunda başka bir odada kapı kapalı çalıştırsam bile öyle oluyor
Siz bu durumu farkettiniz mi