S_H_FS Arkadaşlar 14 günlük bebeğim var ve arada karnı şişiyor kıvranıyor ve uyuyacagimizda çok huzursuzuz ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin
Portologg S_H_FS canım benim de çok gazlıydı ilki masaj yaramıyor sanıyordum ikincisine YouTube de i love you masajını izleyip uyguladım çok iyi geldi daha gazla dolmadan başla tam gaz başlangıç gününde senin ki
Tunahan44 Merhabalar benimde bebeğim öyle Biogaia kullandım düzenli olarak artı olarak sab sımple kullandım 4-5 saate bir verebilirsin Ama tek yapacağın şey kendini sıcak tut herşey senden geçiyor cunku