Kızlar merhaba.
3.5 ayına kadar gece 2-3 kere uyanıp karnını doyurur hemen uyurdu bebeğim.
3.5aydan sonra çocuğa bişeyler oldu.
Gece bi uyanıyor 3-4 kez besliyorum asla uyumuyor gözleri fal taşı gibi sanki sabah olmuşum . Uyutmaya çalışıyorum sallıyorum uyuyor beşiğine koyuyorum hemen kıpır kıpır uyanıyor. 2 saat uyutmaya çalıştığımı biliyorum.
Gündüzleri neyse de bari gece uyusaydı.
Ah ah önceden şikayet ediyordum gece uyanıyor diye çocuk mis gibiymiş meğer uyanıp sütünü içip uyurdu hemencik.
Normal mi kızlar sizde de 4.ayda böyle oldu mu ?