Bizim de azı dişleri çıkıyor sanırım. 11 aylık. Dün geceden beri ateşi 39 buçukla 37 arasında değişiyor. İki kez acile gittik, bugün doktor kan testine baktı bir şey yok ama grip başlangıcı gibi dedi. Burun akıntısı da başladı bugün. Ama ateş acile gidiyoruz fitil konuyor, soğuk uygulama yapıyoruz. Düşüyor iki asaat sonra gene 39 u geçiyor. Her yer salgın dolu diye ben de çok korkuyorum valla