Burcumusti biz devlet hastanesinde 2 buçuk aylıkken yaptırdık. Önce gidip bebisi sünnet için gösteriyorsunuz, sonra randevu veriyorlar. Randevu günü sırayla sünnet için alıyorla. Bizim dikişli yaptılar daha sağlıklı diye duymuştum. sünnet sonrasında iki gün sargıyi açmamak gerekiyor, sargıyi açtıktan sonra da verdikleri kremi kullandık, birde ekstra olarak biz bezin içine karton bardagin altını kesip koyduk ki sünnet derisi beze değip canını yakmasın. 1 haftada iyileşti çok şükür 🤷🏼♀️ sadece sünnet için ameliyathaneye götürüyorlar, onun haricinde hep yanında olabiliyorsunuz