Dokuz buçuk aylık bu üçüncü oldu bayağı bsey olmuş gibi ağlayarak uyanıyor gözleri kapalı bayağı ağlıyor sonra gözlerini açınca sakinleşiyor meme de almıyor o durum da acaba rüya falan mı görüyor başka bsey mı kontrol de soracağım ama merak ettim başına gelen var mı ağlaması beş altı dk sürüyor aralıksız