Eymenmerve92 Merhaba. Oğlum 10 buçuk aylık . Dişimde iltihaplanma oluştu diş doktoru ve çocuk doktorumuzda antibiyotik kullanabilceğimi söyledi . Ama yine de korkuyorum biraz evhamlıyım galiba 😿 Emzirip ilaç kullanan oldu mu hiç?
Onsubatikibinondokuz Eymenmerve92 kullanılmayacak olsa doktorlar vermiyor zaten emziren annelere verdikleri antibiyotiklerin içerikleri de ona göre bende kullanmıştım Boğaz enfeksiyonundan falan bebişte baya büyümüş sıkıntı olmaz doktor vermiş sonuçta
Eliftubas Ben mastit için kullanmıştım,zaten emzirmeye uygun olan antibiyotik vermiştir doktorunuz.bence sıkıntı etmeden kullanabilirsiniz