Benim bebeğim bugün tam 4 aylık oldu kayınvalidem geçen hafta çocuğa kahve vermiş ki biz doktorumuzun kontrolünde 6. Ay ek gıdaya geçicez erken başlamaya gerek yok dedi ek gıdaya başlamadığın çocuğa kahve mi verdiniz diye çok kızdım ama o an görmedim sonradan gördüm niye verdin diyorum ben 2 tane büyüttüm benden iyi mi bileceksin bişey olmaz diyor çocuğun sol yanağı doğum lekesi gibi kıpkırmızı oldu kahveden olur mu ya