3 yaşında oğlum var eylülden beri hasta kreşe başladı alerji doktoru çocuk doktoru göğüs hastaliklari her bölüme gittik sabah ve gece aniden tutan öksürük var bittiyir başlıyor yoruldum artikk psikolojikk olarak , pandemide tek büyüdü açıkçası evde çok sıkılıyor kolu komşumuz da yok bu yüzden verdik sossyellesmesi için sizce okuldan almalı mıyım bitmiyor her şeyi denedim keçiboynuzu pekmezi vali zencefili ıhlamuru bir ton ilac soğuk hava nebulizatöre bitmiyor şu zıkkım öksürük diyeceğim o kadar yıprandım ki çıldırdım artık kafayı yemek üzereyim