Arkadaşlar kaç ml süt sağıp bırakmam gerekiyor bilmiyorum. Oğlum 7 aylık. 5:30 da emzirip çıkıcam. Eve tekrar 13:00 te dönerim. Ben gelene kadar 2 öğün süt, 1 öğün ek gıda vermeyi düşünüyorum. Kaç ml süt bırakmalıyım? Siz kaç ml süt bırakıyordunuz? Bana öneride bulunursanız çok sevinirim. Teşekkür ediyorum. 🙏🫶