Krc 1 yastan sonra kullanmayan parcali bir urun oldugundan ve tasimak cocukla zor olacagindandir.
Ben kullandim uzun sure, oglum suan 14 aylik, baston arabada aldim 4,5ay once ucak seyahati kolay olsun diye. Ama suan canyonu da kisin kullanmayi dusunuyorum
Bence cok guzel ve kullanisli bir araba