Aysegul93 gurbetcimami yahu tehlikeli birşeyi neden yapsınlar koca hastanedesin gelmiş burda sağlıkçı olmayan insanlara soruyorsun.
gurbetcimami Aysegul93 olabilir burada neler neler soruluyor benim bunu sormam mı sizi rahatsız etti anlayamadım
Haffuse gurbetcimami yok yok sismez insaAllqh, oynar eklemler oldugu icin damaryolu hemen bozuluyor, kafasi bu husuata daha iyi olacaktir… Nesi ver cocugunyzun? Kac aylik
Nezonezo gurbetcimami oy kurban olrm Nıe kafası ya Eger ödem olursa tehlıke orası lutfen ıyı bır hastanede oldugunuzdan emın olun ödem toplamasın yeterlı onun harıcınde prblem olmaz ıns Rabbım sıfasını versın ıns
gurbetcimami Nezonezo eşim istemedi ama doktor dinlemedi iyi bi damar bumuş o yüzden yapmış onda okdar ağlatıklarına değmedi damar yolu yerinden çıkmış kafası hafif şiş şu an yurt dışındayız canım bu hastaneye kayıtlı olduğumz için başka bir yere gidemiyoruz
gurbetcimami Aysegul93 dedik zaten eşim kafasından yapılmasını istemiyorum dedi ama doktor dinlemedi yaptı
Karyotip Serum sızan sis bölgeye soğuk uygulama yapın, soyulan bölgeye hametan sürebilirsiniz. Zamanla geçer sıkıntı yapmayın. Bu tarz serum takviyelerinde sizde takip edin damarları küçük olduğu için deri altına sizabiliyor.
gurbetcimami Karyotip hastanedeyiz ama hiç öyle şeyler yapmıyorlar bi kırem sürüp kapattı orayı ama bacağı iyi şimdi şişlik gitti
Beyzaaa22 Canım bende hemşireyim ,damar yerine deri altına gitmiştir korkma en iyi yöntem şuanda soğuk kolonya ile sürekli pansuman yapmak o bölgeyi
gurbetcimami Beyzaaa22 yanımda kolanya yok canım bide yurt dışındayım onlar şunu yap bunu yap demediler yapsam da kızarlar şimdi şişlik kendiliğindn indi
Nezonezo gurbetcimami gecmıs olsun her yontem malesef her hastada olmuyor zaten bebekler cocuklar kafa sureklı oynadıgı ıcın çıkması muhtemel oluyor kollar bacaklar en ıyısı damar yolu ıcın ama zaten Bız ne desek bos yurtdısının bıze göre saglık sıstemı daha degısık
Sara1904 gurbetcimami adaşım geçmiş olsun gecen hafta bizim de aynı şey oldu kolonyalı pamuk ile bastırınca gever dediler öyle yaptılar orda da elinin ustuydu bizim iki güne düzeldi. Serum deri altına birikiyor sorun etmediler
gurbetcimami Sara1904 yurt dışındayım canım bunlar öyle şeyler yapmadı bi tek soğuk ıslak bez tuttu ilk başta sonra kendi haline bıraktılar sabaha kadar inmiş şükür bu arda çok sağol kızımın adaşı rabia kızımın ismi 🥰
Sara1904 gurbetcimami çok gecmıs olsunn kuzuya 1 aylıkken bızde ısrar yolu enfeksıyonu gecırdık antıbıyotık aldık beş gün iğne serum vs sizinde geçecektir inşallah
gurbetcimami Nezonezo aynen öyle canım. Buranın sağık sistemi hiç bir işe yaramaz kimse memnun değil doğru düzgün doktor yok malesef
Cisem1_2 gurbetcimami işini bilmezler 😡ama merak etme Allah’ın izniyle bişey olmaz serumu damara takamamis deri altına gittlmis bir kaç saat alkollu mendil ile masaj yap iner kolanya falanda olur ama bebek küçük ya çokta kullanma soğuk kompres falanda iyi gelir