13072022 Merhaba anneler oğlum 7 aylık olucak kakasını sıvı halde yapıyo ama ıkınıyo yaşayan anneler yardımcı olabilir mi?
Gks-esr20 Benim kızımda 7 buçuk aylık dediğiniz gibi ama bir sorun görmüyorum .ister istemez bağırsakları boşaltmak için okunması gerekiyor zaten.ayrıca sindirimi yeni yeni düzene oturduğu için oda ıkınma işlemini keşfetmiş demekki öyle rahatlıyor olabilir