Merhaba herkese.. bebeğim bikaç gündür her süt içtikten sonra ağız dolusu fışkırarak kusuyordu, dünde iki defa yeşil kaka yaptı.. yeni anneliğin verdiği tecrübesizlikle bikaç gün önce tatlının yanına dondurma yemiştim az da olsa.. benden dolayı bebeğim üşütmüş olabilir mi?