Burhanaltintop Bi süreden sonra sizde de kabızlığa sevep olmaya başladılar mı bebeğin kabızlıgını buna mı bağlamalıyım acaba iki aylık ve doğduktan sonra hep bebelac nutrikonfor kullandık
yaseminkarakurt Yanlış anlamanyın ama bu mantıklı değil kabızlığı geçiren mama bir süre sonra kabız yapmaz mamadan değildir
Burhanaltintop yaseminkarakurt Melisa08 ZBHaras bebelac nutrikonfor da aynı mantık bu mamalarla demek ki ondan değil ama neyden olur anlamıyorum ki beş gunde zor yapıyor yapınca da sulu oluyor ama o beş gun geçmiyo ıkına ıkına mahvoluyo üç gundur probiyotik kullanıyoruz yine faydası yok
Melisa08 Hipp combiotic oldukca kolay hazmedilen bi mama ve icinde prebiyotikler oldugu icin kabizlik yapmiyor. Ben sma ve bebelac kullanmistim ikiside yapti suan hipp combiotic kullaniyoruz cok rahat yapiyo kizim 😊
Melisa08 Burhanaltintop eger kivami kati degilse ve buna ragmen zorlaniyosa makat darligi olabilir canim , bizimde bi ara oyle oldu kisa bi sure. Doktorumuz ondan suphelenmisti ama duzeldi sukur
tcmedine conformil mamayı komşum kullandı hep çok rahat ettiğini söyler hiç sıkıntı anlamında birşey duymadım ağzından sizi başka birşey etkiliyor olabilir