10 aylık kızım. Bugün pazara çıktık bı yarım saat kadar ama kalın giydirdim sadece yüzüne boyunluk taktım onu agzina çektirmedi onun dışında üstü kalındı. Gece yatarken de yıkadım yatırdım ama o zamnda usuyecegi bı ortam olması isiticiyi acmistm bide çok kısa yıkandı hemen çıkarttm. Ama heralde ususttu diye düşünüyorum hem saat iki de hemde smdi küstü meme emmek istemiyor ağlıyor. Biraz önce ilaç verdim yeni uyudu. Sizce usuttugu için mi yoksa dişten kaynaklı da olabilir mi ateşi yok