Hasretela gönlünüz rahat olsun içinizi ferah tutun. olacak olana çare yok tabi ama yeğenimde aynı durum vardı. Ablam o kadar kafaya takmıştı ki deli gibi her hafta yeğenimin başını ölçüyordu mezurayla kaç cm büyümüş gelişiyor mu diye. Demir ilacı bile vermedi kemikleri gelişmesin kapanmasın bıngıldağı diye. Prematüre bir bebekti ve zaten doğarken yarım açıklıkta doğmuştu tam açık değildi onunda kapanmaya başladığını söylemişlerdi. Hiç bir sorun olmadı suan 4 yaşında ve normal çocuklara göre çok ama çok zeki. Erkenden konuşan, şekilleri göstermeyi organlarını göstermeyi hemen öğrenen, oyunlarda eşleştirmeleri kolayca yapan, ingilizce bilen, daha 2 yaşındayken yüze kadar sayı sayan bir çocuktu. Şuan çok sağlıklı. Lakin ola ki bir sorun teşkil edersede ameliyatı var diye bılıyorum. Ablamdan öğrendiğim kadarıyla. Rabbim evladınızın sıkıntısını göstermesin inşallah🧡