Bebeğime eee ee dediğim zaman kafasını sallıyor hatta bazen uykusu geldiğini kafa sallayarak ifade ediyor(4. Ayından beridir böyle şuan 8 aylık olacağız) iyice alıştı bu duruma gece uyandığında kameradan bakıyorum kendi kendini kafa sallayarak uyutuyor. Acaba ne kadar süre böyle devam edecek? Nörolojik yada psikolojik etkisi olur mu?