Dişleri yok(18 aya kadar bekleriz dedi doktor)
Alkış,çak yapıyor. Geçende mutfakta ona yemek hazırlarken etrafımda dolanıyordu, fırına asılmış sallanıyordu yani ayakları yerden kesilmişti büyük şok yaşadım. Elimi yaktım korkudan 😭 yani emekleme var,ayağa kalkıp eşyalara vurmalar falan var. Birkaç kere tuttuğu yeri bırakıp ayakta durdu, yakında yürürse hiç şaşırmam. 😅 Acıkınca memm diyo onun dışında bağırmaktan başka ses çıkarmıyor 😅 çok duygusal,eline ekmeğin sert yerini verniştik dişini kaşısın diye. Babası elinden aldı,boğazına kaçar dedi. Bizim kız boynunu büktü sessizce ağladı gözleri doldu hemen 😂 odalara gidince takip eder emekleyerek… Öyle işte her bebek farklıdır kıyaslanamaz. Cinsiyet, genetik faktörler ve daha çok şey etkiler… Ama benim işim çok zor. Aşırı hareketli ve çok yoruluyorum peşinde düşer diye 😔