Merhaba herkese, bebeğim 5 aylık oldu, doğduğundan beri sindirim sistemi problemleri bitmiyor. Sürekli gazı var, her kakası olaylı vs. Bu sebeplerden ötürü neredeyse hiçbir zaman normal bir şekilde emmiyor, sürekli kıvranıyor, homurdanıyor, kafasını geriye atıyor ya da çevirip duruyor. Yani bir kere de normal bebekler gibi acıktığı için güzel güzel emse şöyle keyifle ! Belki de bu sorunları yüzünden bazen memeyi de reddediyor. Ben artık keyif alarak, bebeğimin de keyif aldığı bir şekilde emzirmek istiyorum, bir de silikon uçla emiyor hala bıraktıramadım zaten. Daha yeni mastit atlattım doğru düzgün emmediği için. Var mı önerisi olan, böyle durumlar yaşayan, lütfen yardımcı olun artık çok yoruldum😔