Hanımlar merhaba, ilk defa foruma bir başlık açıyorum. Ama gerçekten merak ettiğim için sizlere sormak istedim. 3 aylık bir bebeğim var ve doktorumuz evin/bebeğin bulunduğu odanın 21 ila 24 derece olması gerektiğini söyledi. Sosyal medyada takip ettiğim anne babaların da sıklıkla gündeme getirdiği bir durum bu. Ve bakıyorum çoğu bu derecelere uyuyor. Ancak ben ne zaman 24′ün altına düşse çok üşüyen biri olmamama rağmen ayaklarım buz kesiyor, serin bir ürperti hissediyorum. O zaman çocuğun da üşüdüğünü düşünerek ısıyı yükseltiyorum. 25ten yukarı asla yapmıyorum. Ben ki çocuğunu sıcağa soğuğa olabildiğince alışık bir çocuk olarak yetiştirmek isteyen bir anneyim. Ama şu derece olayını bir türlü aşamıyorum. Sizler nasıl bir yol izliyorsunuz? Gerçekten 22, 23, 24 derecelerde durmaya ve durdurmaya alışmalı mıyım bilemiyorum.