Obususenbenbizsizo Bebegim 13.ayindan itibaren sadece ek gida ile besleniyo ama buna ragmen gece sık sık uyaniyor. Bir eczaci arkadasimdan duydum ama cevremdedaha once hic kullanan olmadi. Bu sprey hakkinda bilgisi olan var mi acaba
Balyanaakannesiii Obususenbenbizsizo bilgim yok canım ama bence uyku eğitimi vermen daha iyi olur benim bebeğim de cok sık uyanıyor ben eğitim vericem arastırmadayım🌸
Obususenbenbizsizo Balyanaakannesiii denedim. Hatta turkiyede tek cocuk doktoru ve uyku egitmeni olan bir doktordan egitim aldim
Balyanaakannesiii Obususenbenbizsizo valla ben cok umutlandım umarım bize faydası olur su eğitimin neden olmadı acaba sizin cok mu direndi kuzucuk
Obususenbenbizsizo Balyanaakannesiii şöyle söyleyim. Uykuya geçiş süresimizi hızlandırdı ve uyku saatlerimizi düzene soktu evet ama emen ve formul mama alan bir bebek olmadigi halde cok sık uyanıyor buna çare olamadı yani gece bi kalkip uyutup yatagina koydugum zaman o gece sabaha kadar otururuz
Balyanaakannesiii Obususenbenbizsizo çok zor ya umarım cözüm bulursunuz cünkü anne dinlenemeyince asla verimli olamıyor tahammül seviyesi düsüyo insanın bakalım bi sayfa buldum denicem vermeye bizimkisi emdiği icin sık kalkıyor 🤦🏼♀️
Obususenbenbizsizo Balyanaakannesiii ya sutum olsa emseydi amenna ama ne emme var ne formul mama yani niye kalkar ki bu kadar evet gercekten zaten cok zorlu bi surec geciriyorum bir de uykusuzluk eklenince ekstra zor oluyor
E3e Benim de doktorum önerdi, yakın bir eczacı arkadaşım kullandığını ve memnun kaldığını piyasadeki ilaçlara göre zararının bulunmadığını söyledi, benim eşim istemediği için alamadım ama geceleri mahvoldum artık