Merhaba hanımlar. Bebeğim çarşamba günü sünnet edildi cuma gününde klampi çıkarttılar. Fakat klamp çıktıktan sonra pipisinin başının altında dışarıya fırlamış gibi şişik ayrı bir et parçası var beni çok korlutan bir görüntü maalesef. Başına böyle bir şey gelen var mı? Sabah da eğer şişlik varsa acile gştmeyi düşünüyorum ama ne yaparlar hiç bilmiyorum 😔 çok acı vericiydi benim için sünnet anı ve sonrası, bebeğimin her ağlayışında mahvoluyordum yine bir cerrahi müdahele yapmalarından da korkuyorum