Bebeğim 13 aylık 1 yasına girdik gireli uykularından ağlama krizleriyle uyanıyor ek gıda reddediyo sadece emiyo tam alısmısken red basladı geri sizler ne durumdasınız atak haftası bitti ama biz hala bu sekildeyiz sabaha kadar sürekli emmek icin uyanıyo birsey yemediği icin bir de kaynassın diye cocuklu komsuma götürüyorum en ufak cocuk bağırmasından asırı korkuyor ağlıyor hayır yapma annecim öyle desem ağlıyo napcamı sasırdım artık delirmeme ramak kaldı🤦🏼♀️