Uzun zamandır kabızlık çektim özellikle hamilelik ve sonrasında hormoneldir dedim, bir zaman sonra düzeldi.. şimdi hemoroid gibi (basur) bir problem yaşıyorum afedersiniz diski sonrası çok yanma ve acı sızlama oluyor her defasında bu şekilde bugünde geçmeyen bir karın ağrısı yaşıyorum.. tüm bunlarin neticesinde kolon kanserinden vefat eden rahmetli anneannem geliyor aklıma evham yapıyorum belkide bir sorun mu var acaba bende? Gitmek istiyorum ama süreçten korkuyorum bilgisi olan var mı nasıl bir muayene yapılıyor nasıl testlerden geçiliyor ?