merhabalar, kızım tam 6 aylık. 5 aylıkken sütüm azaldığı için ek gıda tadımlarına başladık. Ancak bir aydır hiçbir yol kateedemedik çünkü ek gıdadan nefret ediyor. Bir de sadece beni emdiği için biberonla da tanışmamıştı. Biberonla da hiçbir şey içiremiyorum. Tüm bunlarla birlikle Pazartesi işe döneceğim. Gerçekten çok bunalmış hissediyorum. Vicdan azabbdan bahsetmiyorum bile. Kızımı ek gıdaya, en azından biberona nasıl alıştıracağım? Böyle bir süreç yaşayan var mı? Yani ek gıdayı reddeden ama sonradan alışan bebekler?