28minikdnym benim kızımda bugün ateşledi, biz korona olduğumuzu öğrendik 3 gün önce bugün de kızımda ateş oldu acile gittik orda ilaç verdiler birde 5 dakika da bir yüzüne, kafasına, bacaklarına, kollarına su sürdük, eve gidince de böyle yapın dediler ateşi çıkınca birde ılık duş alabilir, yarim saat önce yone çıktı ateşi simdide uyuyor ama hâlâ ateşi var bende yaninda yüzüne falan su sürüyorum