ebrumuhammed41 arkadaşlar kafama takıldı efgr pediatrik 191.94 çıktı kan tahlilinde sünnet ettir çektik bir sıkıntı yaratır mı hiç başına gelen varmı varsa doktor nededi haftasonu girdiği için doktora da gosteremiyorum doktoruda devlet hastanesinde .
lceLady ebrumuhammed41 Merhaba konu ile alakasız ama Sanırım devlette yapacaksınız sünneti. Süreç nasıl başladı nereye randevu almamız gerekiyor
ebrumuhammed41 lceLady çocuk cerrahisi bo eğitim araştırmanin özel polikliniği var orda yaptırıyoruz yine devlet normal ozellere göre fiyatı birazdaha Uygun
ebrumuhammed41 lceLady yok devlete ücret verilmiyor 2 yaşından küçüklere sünnet etmiyorlar bizim ki 1.5 olduğu için devletin özelinde yaptırıyoruz