Ecefe01 Canım Anneler Merhaba Hayırlı Geceler Regl 12Gun Gecikti evde test yaptım , Kan Da Verdim Ama Negatif…. belirtilerim Var mide bulantısı Baş Dönmesi . Başına bu durum Gelen Varmı 12 Günde Negatif çıktı gecikme mi oldu yoksa negatife Döner mi ?
Zeyzeytu Ecefe01 benim de bu ay 12 gün gecikti. Test negatif. Yarına kadar olmazsam kan vermeye gidecktim ki çok şükür braz önce adet oldum. KorunuyosanıZ stres mevsimsel olarak olabiliyor. Darısı başınıza
Marianne Ecefe01 bir kez 1,5 ay gecikme olmuştu, çok korkmuştum, iklim değişikliğinden olmuştu benden.