Ruzgarya benim bebeğim de 6 aydan 1 yaşına kadar öyle oldu başta kartizonlu kremkullanmak istemedim ama kaşındğı için mecbur kullandım. 6 yada 7 gibi kullan demişti doktorumuz. 7 günden sonra geçiyor ama bi daha başlıyordu. 7. Günden sonra full nemlendirici. Hatta doktorumuz her bebeğinin altını değiştirdiğinde yüzünüze nemlendir demişti. Bepanthol mustafa losyon vazelin hametan hepsinden sürüyordum dönüşümlü 1 yıl 1aylık geçti çok şükür