Kızım dokuz buçuk gibi uyurdu ama bugun öğlen uykusunu 6 da yapıp 7 buçuk gibi uyanınca haliyle uyumadı bende rahatsızdım yemek vs uğraştım yedirdim bu saat oldu uyumadı az önce de banyo yaptırayım dedim saçları kızartma yapmıştım koku sinmişti hasta olmaz değil mi suan da sobanın yanında oynuyor yatak odamızda Petek var biraz daha bu odaya göre serin saçını vs kuruladım ama eşim hasta edeceksin deyip duruyor hata mı yaptım acaba