Dönüşümlü 2 marka kullanıyorum. Stok durumlarına göre hangisinde varsa ürün o markadan sipariş geçiyorum.
Ben her siparişte 10 lt alıyorum bana 6 ay felan gidiyor ama ben bütün yemeklerimde kullanıyorum ayçiçek yağ hiç tüketmiyoruz özemleyaşam ve novavera zeytinyağlarını kullanıyorum birde ataağaç var henüz alışveriş yapmadım ama güvenle tercih edeceğim markalar arasında tavsiye ederim.
Asit düzeyi ne kadar az o kadar sağlıklı zeytinyağ.