Tomrismom 1 yaş aşısı yan etkileri kaç gün sürer? Pazartesi vurulduk. İlk gün ateş yaptı. O günden beri hep huzursuz. Bugünde ishali vardı. Yaptıran annelerimde de benzer yan etkileri oldu mu acana ?
1baby1moms Tomrismom Benim ateş olmadı huzursuzluk ve 2 3 gün ishali oldu olalı 10 gün oldu 3 gündür normale döndü gece uykuda ağlama 5 6 kere huzursuz du 3 kere bacağından aşı oldu ben ataktır dedim ama sanırım aşıdan dı
cansu3526 Her bebekte değişiklik gösteriyor.Bizimkinin ateşi çıkmadı ama çok uyku yaptı.Bir de akşam hasta olmamasına rağmen fışkırır tarzda kusup titredi çocuğum.Sizinki de normal gözlenen yan etkiler