Mrb.. dün disime kanal tekrarı icin ilk asama gerceklesti kanalı söktu dezenfekte etti gecici dolguyla doldurdu 1 hafta sonra gel dedi antibiyotikle agri k. Verdi.agrili bir surec dedi kendimi hazirlasmda bu kadaruni beklemiyordim yuzum sisti az bi sislik olabilir demisti ama yinede kafama duvarlara vuruyorum agridan agri kesici zerre fayda etmiyor kökünde pyle bir basınc varki Allah im al canimi kurtulayim dedirttiriyor abartmiyorum varmi yasayan normalmi bu agri aksam hastaneye gittim baska doktor vardi bi anestezi vurdular o kadar 2sat sonra uyusukluk gecti ve bn yine ayniyim