Merhaba sevgili anneler ,14 aylık bebeğim cok sık uyanıyor geceleri , gunduz emzirip gece emzirmeyi bırakın diyorlar doktorlar 1 yastan sonra. Bu yontemi uygulayan var mı ? Gece emzirmeyi kesen ? Ve nasıl kestiniz ? ASla memesiz uyumuyor cok zor oluyor ben de uykusuz kaldığım icin gun boyu yorgunluk uykusuzluk oluyor 😴