Mom_dery Bebeğinize diş döneminde kehribar kolye ya da bileklik taktınız mı çok sık görüyorum işe yaradığını söylüyolar ben de aldım daha takmadım toprağa gömmek gerekiyormuş. Sizlerde var mı kullanıp işe yaradı diyen?
Asyaveannesi04 Mom_dery tamamen para tuzağı bence ben baya araştırdım bilimsel hiç bir şey kanıtlanmamış almadım da eksikliğini de hissetmedim bebeğim çok da güzel çıkardı dişlerini 😅
gkbyza Mom_dery kız bizim zamanımızda kehribar kolyesi mi takmışız patır patır çıkarmışız dişlerimizi 🤣
Sblatc Mom_dery kızım 2 3 aylıkken takmaya başladım salyası direk kesildi. Diş çıkarırken ne kadar faydası oluyo bilmiyorum ateşi olmuyo genelde.
Dimitrina_kovaceva Mom_dery kullanıyoruz bayadır ama kullanmadığımızda daha mı kötü olurdu hiç bilmiyorum . Ben aslında inanmıyorum böyle şeye de babası almıs taktım
Mom_dery Dimitrina_kovaceva ben de inanmıyorum da bir arkadaşım işe yaradığını söyledi denemek istedim çok salyası akıyor baş edemiyorum
gkbyza Mom_dery ne zaman başladı bu salya olayı ? Biz 3 aylığız aynı şekil sürekli önlük değiştiriyorum
Mom_dery Sblatc bilekliğini aldım taktım dünden beri kolunda ama hala bile etkisi olmadı, hikaye heralde ya bu olay
gkbyza Mom_dery üf ben şey duydum. Kocamın yeğeni de böyle salyalıymış çok bezdik dedi görümcem. Kocamın ayağının altını yalatmışlar ertesi gün kesilmiş çocuğun salyası. Yani kendi kardeşim de olsa asla yalatmam çocuğuma 🤣 onlar çitilemişler baya sabunla yıkamışlar ama. 😂