Dnddrn 37 günlük bebeğim var kakasini yapamıyor çok zorlanıyor sürekli ıkınıyor sürekli. Ne yapmam lazım çatlak felan da yok
Haribo42 Dnddrn benimkide hep ikiniyor gunde zar zor bir kere yapiyor bu sabah uykusunun arasinda tam 2 saat ikindi gece boyu uyumadigi icin yorgunluktan uyanamadida yavrum
Sevilay_y Dnddrn zeytinyağı sür poposuna ve karnına masaj yap birde eğer anne sütü ile besliyorsan bebeğini kuru kayısı ye canım sütünden geçsin 🙂
Haribo42 Dnddrn valla ben sadece poposuna zentin yagi suruyorum bazen biraz faydasini goruyorum bide rezene icirdim 1 kez faydasini gormedim bi daha vermedim biszy vermeyede kiyamiyorum ogrenmesi lazim
Mermikkk Bizde bu şikayetle doktorumuza koşmuştuk kilo alamamış yavrum sütüm doyurmamış aç olduğu içinde kaka yapamamış mamaya başladık hem uyudu hem kaka yaptı rahatladı çocuk😢
Cihangr Dnddrn 37. Günlükten sğnnet oldugu için biliyorum benim bebeğimde bir buçuk gün yapmadı geçenlerde bir bayanda aymı gün yapmadıgını söylemiş tesadüfmü bilemem rahat olun yapar elbet
TheLatte Dnddrn canım burda bi arkadasdan okumustum doktoruna sorarak 1 cay kasıgı kadar has zeytınyagı içirmişti. Bide fitiller var rahat yapsın dıye
krn12 Benim bebeğim de 2.5 aylık. 1 Aya kadar her gün kaka yapıyordu sonra yapmamaya başladı iki hafta hiç yapamadı. Doktora götürdük eve yolladı geri çok normal anne sütü aldığı için bebeğe gidiyor içtikleri önemli olan idrar dedi. Hiç müdahale etmedim. Okunması daha iyi kasları güçleniyormuş. Fitil veya dışarıdan müdahale bağırsakları tembelleştiriyor. Şimdi hafta da bir kendisi yapmaya başladı. Gayet normal yedikleri yarıyor o yüzden kakasını yapmıyor