linaysl Uyukizim-33 ay benim kızım da öyle 3,5 aylık olduk hala aynı gece olunca mamasını bile yiyemiyor sancıdan
kbra-10 17 günlük və biz de aynıyızzzzzz çok üzülüyorummmmm gaz sancısı olduğunu düşünüyorum hastanede emzirme danışmanına sorduğumda gündüze göre gece sindirim daha zor olur demişti sanırsam ondan kaynaklı 😢😢😢