Derhal mama vermeni öneririm. Sarılık başlar ilerler ve bunu fark etmezsen fototerapiye kadar gider hastanede yatar ışık tedavisi alır. İlk başlarda mama verilebilir yenidoğan donemini atlatinca sadece emzirmeye dönersin şu sarilik olma dönemini bı atlatin yeterki. Hem mama ver hemde emzir hem seninde sütun iyice cogalir hemde bebeğin sarılık olmaz. Aç kalan bebek sarılık olur aç olduğunu biliyorsan mama ver ki doysun yazik