9 aylıktı ne emekliyordu ne bişey geç yurucecek galiba dedik 10ay 15 günlükte ilk adımını attı devamı geldi zaten. Doğum gününde fitifiti geziyordu evin içinde. Her bebeğin gelişimi farklıdır erken yürümesi koşucu olucak anlamına gelmiyor😂geç yürümesi de hiç yürümeyecek anlamına gelmiyor. Canı ne zaman isterse o zaman yürüsün