Merhaba bebeğim 1 aylık ve beş gündür geçmeyen ilerleyen pişik nedeniyle doktora gittik. İshalimsi kaka olduğu için şüpheleniyordum pişik ilerleyince daha da netleşti. Ardından tahililede doğrulandı. Pişik için öneriye ihtiyacım var doktor hamazing ve travazol verdi geçmedi. Yeni bir doktora daha iyi gittim oda trosyd verdi onu yeni kullanıyorum göreceğim ama git gide ilerliyor. Yediklerimi düzenledim diyete başladım ama kısa sürede pişik için çözüme ihtiyacım var