Oğlum martın sonunda 3 yaşında olacak bugün kendi akranıyla oynarken oyuncaklarla paylaşamama ,oğlum birlikte oynayalım paylaşalım diyorum ama yok cocuk eline ne oyuncak aldıysa aldı elinden sonra bana vurma eylemi başladi bir kaç kere daha olmuştu bu beni korkuttu biraz bu yaşlarda böyle eylemlerde olan varmi??