alyaninannesi1 16 aylık kızımda hiç kelime yok kızlar sizde durumlar nasıl Maşallah algılaması çok iyi kızım şunu getir dediğimde getiriyo suyu bitiyo suluğunu getiriyo elimden tutup su doldur diye herşeyi iyi fakat mağlesef kelimesi yok 🤦♀️
Esra321 alyaninannesi1 bizimde 17 aylık anne baba baska bissh yok algılaması cok iyi bence zamanı var her bebek aynı olmuyor sabırla bekliyorum bende
2bebelianne alyaninannesi1 benim oğlumunda kelimesi yoktu otizimden şüphelendim çok şükür birşey çıkmadı hatta doktor motor gelişimi ayına göre çok çok iyi dedi. Kızım 6 aylikken başladı konuşmaya. Doktor her bebek bir olmuyor dedi .
Muges4 alyaninannesi1 Aynıyız, her bebek bir değil evet. Her şeyi yapar getirir götürür anlar 15 aylık 1 kelimemiz dahi yok, bekliyorum:)
EndlessLove_ alyaninannesi1 kitaplar oyun kartları bu konuda çok işe yarıyor. Biz kitapla oyun kartıyla başladık biraz biraz konuşmaya. Şimdi tek kelime bazen iki kelimeyi terste olsa söyler. Yeni yeni de 3 hecelileri söylemeye çalışıyor. 20 aylık bu arada. Belki faydası olur sesli kitaplar vs de var. Yükselen zeka konuşturan kitabında çok çok faydasını gördük bi bakın isterseniz:)