Umutla eğer stres yapıyorsanız ki yapmanız gayet normal, o da bebeğinize yansıyordur. Sakin kalmaya, kafanızı boşaltmaya çalışın. Kızım 8 aylıktı hastanede meme deyip göğsüme dokunarak ağlamıştı. Bu kelime de kullandığı zamandı, muhtemelen daha öncesinde öğreniyorlar meme konusunu. Her şey güzel olacak, bu zamanlar geçecek, bir zaman sonra bebeğiniz başkasının kucağından sizin göğsünüze bakarak size gelecek, yerini bilecek, arayacak. Öncelik sizin psikolojiniz🌸