prensannesi_____ Kızlar 4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. normal de kilolu bı insan değilim. fakat doğumdan sonra alt karnım kaldı gitmesi için neler yapabilirim yada neler yaptınız. önerilerinizi bekliyorumm😊
Maviim prensannesi_____ Doktor bol bol ve düzenli mekik önerdi ama sonuç almak 1 seneye yakın sürer direk karına yönelik spor yapmak gerekiyor ama yoğun bir şekilde
Obususenbenbizsizo prensannesi_____ bende seseryanla dogum yaptim ve kaldi tabii bende yenilerde platese basladim bakalim
Obususenbenbizsizo prensannesi_____ birde bunun icin gunluk giymeye sezeryan ile dogum yapmis annelerin bu alt ksrnkni toparlamak icin tayt korse varmis ondan aldim
2-cocuklu-hayat prensannesi_____ Alt karın çok zor gidiyor. Doğum kilomun hepsini veremedim ama büyük çoğunluğunu verdim hala alt karnım var 14 ayı geçti doğum yapalı. Spor yapmak şart
Nurerdgn Büyük kızıma 5 sene olacak neredeyse küçük kızıma da 2 sene ama o alt karın denen şey bende kardeş kaldı 🤷
prensannesi_____ Nurerdgn ayyy gerçekten mi benim de gitmezse gerçekten çok üzülürüm 🙄herhangi bir şey yaptınız mı peki gitmesi için korse spor falan ben henuz bir şey yapmadım çünkü
Nurerdgn prensannesi_____ 1 sene boyunca spora gittim ve aralıksız korse de kullandım diyet eşliğinde yaptım bunları ama malesef gitmedi ve çevremde kime dediysem o alt karın hiçbir zaman gitmiycek ona alışmaya çalış dediler
prensannesi_____ Maviim bebeğim çok küçük şu an böyle yoğun spor yapmam mümkün değil. siz yapıp etkisini görenlerden misniz
prensannesi_____ Obususenbenbizsizo öyle mii nerden aldınız acaba? bide kullanmaya başladınız mi etkisi oluyor mu yani
Obususenbenbizsizo prensannesi_____ bugun aldim yarin baslicam kullanmaya bakalim. E bebekte gordum bende yeni cikmis bi urunmus
Obususenbenbizsizo prensannesi_____ e bebekten aldigim tayti kullandiktan sonraki fikrimi sormustunuz. Asiri memnun kaldim iyi ki almisim birde bir kucuk beden aldim ozellikle gun icerisinde giyiyorum mideme baski yapiyor yemek yememi azaltiyor o yuzden 1 kilo verdim bile
prensannesi_____ Obususenbenbizsizo bende bı bakayım.kullanip etkisini görürseniz burada da durum güncellemesi yaparsaniz çok sevinirim🌸
prensannesi_____ Nurerdgn ay gerçekten mii ben yine rahim toparladikca ve korse ile falan hallederim sanıyordum 😢
Nurerdgn prensannesi_____ bende kabullendim açıkçası ya gitmiyor çünkü son çare ameliyat oda çok acıtan bir islemmis
prensannesi_____ Nurerdgn ay yok ameliyat falan olmam da acaba bı yöntemi var mı diye merak etmiştim 🙄
Ondina prensannesi_____ 1 yıl oldu, 45 kiloyum ama alt karın acayip rahatsız ediyor. Elbise vs giyince çıkıntı oluyor sanki. Nasıl gidecek ama fikrim yok, o giderken kilo vermemem lazım çünkü. 🤔
prensannesi_____ Ondina bende sizin gibiyim. alt karnım var sadece ve oda çok rahatsız ediyor her şeyde öne çıkıyor biçimsiz duruyor
2-cocuklu-hayat prensannesi_____ Ben ilk doğumumdan sonra çok hızlı kilo verdim 20 kilo alıp 27 kilo falan verdim 49 kiloydum ama o alt karın hafifte olsa kendini belli ediyor malesef 😒