Kızlar merhaba bebeğim 38 günlük meme reddi için erken mi, olabilecek birşey mi bu zamanlarda da? 3 4 gündür memeyi tutmuyor yani ayağa kalkacak kadar sıkıntılı değil ama oturdugum yerde hafif zıplayarak tutturuyorum yoksa ağzını açıyor mızırdanıyo tutmuyor, bugün zirvesini yaşıyoruz meme görünce öcü görmüş gibi çığlığı basıyor ve malesef tutmuyor da önceki günler zorla da olsa tutuyordu. Acaba bir derdi mi var atak haftasındaymışız ondan mı yoksa meme reddi mi 🥺 üzülürsem sütüm gider mi🥺