Kizlar bu 2. Haftam tekrradan 3 gun krem surecektim ama bu defa wilknson pomad aldim kesin cozum felan yaziyordu eczacimda bi sıkıntı olmaz dedi. Neyse sürdüm dun gece normalde kasintim yok gibiydi dun aşırı derecede artti zaten kokusu berbat sanirsiniz 1 hafta ust uste mangal yaptm o kokuyla geziyo gibiydim. Neyse nefes darligim vardida biraz usuttum gibiydi ondandir dedim. Bugunde surecektim bi baktım her yerim kabarmış alerji olmuşum. Hemen banyo felan alerji ilaci ictim yavastan duzeliyorum da . Sorun su bu naletttt sinssiiiiii yilaaaan seyden nasil kurtulcam. Her yolu deniyorum yapmadigim sey kalmadi. Hergun camasir yikayip utulemekten gina geldi. Bide 5 kisiyiz kizima bulscak diyede ayri korkuyorum. Sunu yaptim gecti diyebilceginiz bir oneri lutfen